کلینیک گلدن رویال

انجام خدمات زیبایی پوت و مو و لیزر موهای زائد

کلینیک گلدن رویال

انجام خدمات زیبایی پوت و مو و لیزر موهای زائد

آبرسانی پوست ( هیدرودرمی )

آبرسانی پوست ( هیدرودرمی ) فرآیند هیدرودرم ابریژن(آبرسان پوست) یک روش کاملاً پیشرفته است که طی آن چروک‌ها، خطوط ریز و سایر نشانه‌های پیری زودرس با استفاده از سرم محافظت کننده پوست کاهش داده می‌شوند.

پیلینگ شیمیایی یک راه ‌حل عالی برای لایه برداری پوست است و منجر به بهبود پوست آسیب دیده از آفتاب، لکه‌های ناهموار و چروک‌های آن می‌شود. پیلینگ شیمیایی با ۳ درجه شدت موجود است و سطوح عمیق‌تر و فوقانی پوست را هدف قرار می‌دهد.

امروزه به خوبی می‌دانیم که میزان کلاژن پوست که همان ماده‌ای است که برای جوانی و شادابی پوست ما اهمیت حیاتی دارد، با افزایش سن رو به کاهش می‌گذارد. اگرچه سرم هیدرودرم نیز در ترکیب خود حاوی ماده کلاژن می‌باشد، اما مقدار واقعی این ماده بیان نشده است.

پیری یک فرایند کاملاً طبیعی است که برای هر کسی در زمان‌های متفاوتی اتفاق خواهد افتاد. خوشبختانه امروزه انواع متعددی از کرم‌های ضد چروک باکیفیت در بازار عرضه شده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها جوانی پوست خود را حفظ کنید و تا چندین سال پوست را شاداب نگه دارید. برای آنکه بتوانید پیری پوست خود تا جایی که ممکن است به تأخیر بیندازید، باید در انتخاب روشی که برای این منظور استفاده می‌کنید دقت بسیار زیادی داشته باشید، زیرا اغلب این روش‌ها واقعاً هیچ تأثیری ندارند.

کرم هیدرودرم چگونه استفاده می‌شود؟

این کرم منافذ موجود در پوست را باز می‌کند و به پوست کمک می‌کند که بتواند ماده شوینده‌ای که شما روزانه برای شستشوی پوست استفاده می‌کنید را به شکل بهتر و مؤثرتری جذب کند. این کرم باید حتماً به عمق پوست نفوذ کند، زیرا اگر اسید هیالورونیک موجود در آن بر روی سطح پوست باقی بماند و به قسمت‌های عمقی پوست وارد نشود، نمی‌تواند تأثیری در رفع چین و چروک‌های پوست داشته باشد. بنابراین سعی کنید که این کرم را به صورت یکنواخت بر روی تمام سطح پوست بمالید و به آرامی ماساژ بدهید تا تمام آن جذب پوست شود. به دلیل آنکه کرم هیدرودرم فاقد عامل محافظتی SPF (عامل حفاظت در برابر آفتاب) می‌باشد، بنابراین توصیه می‌شود که بر روی این کرم از کرم ضد آفتاب هم استفاده کنید. تمامی نکات و دستورالعمل‌های درج شده بر روی بسته محصول را رعایت کنید و برای جلوگیری از خطر بروز عوارض جانبی، هرگز این محصول را به مقدار بیشتر از حد توصیه شده استفاده نکنید.

اگر شما نیاز به درمان به روش هیدرودرم ابریژن داشته باشید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. برنامه درمانی هیدرودرم ابریژن که ما ارائه می‌کنیم به خاطر نتایج بسیار مطلوب و چشمگیری که حاصل می‌کند، به عنوان نسل جدید میکرودرم ابریژن نیز شناخته می‌شود.

با انتخاب خدماتی که ما ارائه می‌کنیم، شما خواهید توانست تفاوت‌های چشمگیری که در وضعیت پوستتان حاصل می‌شود را بلافاصله مشاهده کنید.
قبل از انجام عمل، ما یک معاینه کامل بر روی پوست شما انجام می‌دهیم تا شما مطمئن شوید که با استفاده از این روش حتماً به نتایج مورد نظرتان دست خواهید یافت.
ما پرسنل و متخصصین صمیمی و خوش برخوردی داریم که نیازهای واقعی شما را تشخیص می‌دهند و فضایی راحت و صمیمی در تمام طول برنامه درمانی برای شما فراهم می‌کنند.

شما می‌توانید در هر ساعتی از روز با ما تماس بگیرید و زمان ملاقات خود را تعیین کنید.

آیا هیدرودرم برای همه افراد و همه انواع پوست‌ها مناسب است؟

تاکنون کرم هیدرودرمی باعث بروز هیچ گونه واکنش آلرژی در سوژه‌های مورد آزمایش نشده است. با این حال، فیزیولوژی بدن هر شخص متفاوت است و بنابراین می‌توان گفت، هزاران نوع مختلف از آلرژی‌های پوستی هم وجود دارد.

آیا هیدرودرم باعث بروز جوش و خارش پوست نمی‌شود؟

کرم آبرسانی به پوست محصولی با ترکیب کاملاً طبیعی و ملایم است که اگر به طور صحیح استفاده شود، باعث هیچ گونه حساسیت پوستی نخواهد شد. نکته بسیار مهم در این باره آن است که قبل از مالیدن این کرم، صورت خود را کاملاً با آب ولرم بشویید. زیرا واکنش متقابل این کرم با سایر محصولاتی که ممکن است بر روی پوست صورت شما باقی مانده باشد، می‌تواند باعث احساس خارش شود. اگر هر گونه مشکل یا سؤالی در این باره داشتید، حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

آیا هیدرودرم برای همه سنین مناسب است؟

اغلب افردی که از کرم هیدرودرم برای آبرسان پوست صورت استفاده می‌کنند، سن بالاتر از ۳۰ سال دارند. سن برخی از مشتریان حتی به ۸۰ یا ۹۰ سال هم می‌رسد. با این حال، افراد مختلف با هر سنی می‌توانند با تقبل هزینه هیدرودرم از این کرم استفاده کنند.

آیا مردان هم می‌توانند از هیدرودرم استفاده کنند؟

البته!. کرم هیدرودرم و آبرسان پوست به طور موفقیت آمیزی هم توسط مردان و هم زنان مورد استفاده قرار گرفته است. اگرچه بسیاری از خانم‌ها بیشتر به خاطر حس لطافت و شادابی و ظاهر جوان پوست که به وسیله هیدرودرم به دست می‌آید، از آن استفاده می‌کنند اما خیلی از آقایان هم به حس جوانی، اعتماد به نفس و جذابیت حاصل از هیدرودرم علاقمند هستند.

نتایج استفاده از هیدرودرم با چه سرعتی ظاهر می‌شود؟

شما می‌توانید نتایج حاصل از فرآیند آبرسانی به پوست یا هیدرودرم را ظرف تنها چند روز بعد از استفاده از آن مشاهده کنید. به علاوه محققان دریافته‌اند که با استفاده از هیدرودرم، طول و ضخامت چین و چروک‌های پوست در مدت تنها ۹۰ روز تا ۵/۶۳ درصد کاهش پیدا می‌کند.

آیا می‌توان هیدرودرم را همراه با سایر داروهای درمان کننده جوش استفاده کرد؟

به طور کلی هیدرودرم را می‌توان به صورت کاملاً ایمن همراه با داروهای برطرف کننده جوش استفاده کرد، زیرا اغلب ترکیبات موجود در این داروها در قسمت‌های مختلفی از پوست عمل می‌کنند و تداخلی در عملکرد آنها وجود ندارد. با این حال توصیه می‌شود که همانند همه داروهایی که مصرف می‌کنید، در این مورد نیز قبل از استفاده ترکیبی از این محصولات، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

آیا هیدرودرم باید به تنهایی مصرف شود یا می‌توان آن را همراه با سایر کرم‌ها یا سرم‌های صورت استفاده کرد؟

هیدرودرم را می‌توان همراه با اغلب کرم‌های مرطوب کننده استفاده کرد، اما توصیه می‌شود که قبل از استفاده از سایر محصولات از جمله مواد آرایشی، حداقل ۱۰ دقیقه صبر کنید تا ترکیب هیدرودرم به طور کامل بر روی پوست بنشیند و جذب شود. اگر در مورد واکنش احتمالی بین هیدرودرم و سایر محصولاتی که مصرف می‌کنید، هر گونه سؤال یا نگرانی خاصی داشته باشید، با پزشک، متخصص پوست یا متخصص مراقبت‌های بهداشتی مشورت کنید.

آیا مصرف هیدرودرم عوارض جانبی به دنبال دارد؟

خیر، اما اگر در این باره هر گونه نگرانی دارید یا مایلید اطلاعات بیشتری داشته باشید، توصیه می‌شود که با پزشک خود مشورت کنید.

آیا هیدرودرم را می‌توان در دوران بارداری استفاده کرد؟

توصیه می‌شود که قبل از مصرف هر دارو یا محصول آرایشی در دوران بارداری حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

اگر در معرض آفتاب مستقیم قرار گیرم، هیدرودرم ایمن است؟

به طور کلی، بله. اما برای برخی از افراد مخصوصاً افرادی که پوست نازک و لطیفی دارند، ممکن است ترکیبات مورد استفاده در هیدرودرم باعث حساس شدن بیشتر پوست در برابر آفتاب شود. برای ایمنی بیشتر توصیه می‌شود که بعد از مصرف هیدرودرم و قبل از آنکه بیرون بروید و در معرض آفتاب قرار بگیرید، از یک کرم مرطوب کننده و دارای خاصیت ضد آفتاب با SPF حداقل ۱۵ استفاده کنید.

جهت انجام آبرسانی پوست و اطلاع از خدمات و قیمت ،لطفا با شماره های ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲ تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.