کلینیک گلدن رویال

انجام خدمات زیبایی پوت و مو و لیزر موهای زائد

کلینیک گلدن رویال

انجام خدمات زیبایی پوت و مو و لیزر موهای زائد

چطور از شر موهای زائد خلاص شویم؟


از بین بردن موهای زائد یکی از مشکلات همیشگی است چرا که با درد و صرف وقت زیاد همراه است. چطور برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شویم؟ را در این مطلب بخوانید تا از بین بردن موهای زائد بدون درد را تجربه کنید.

اگر برای رفع موهای زائد و اصلاح آنها از تیغ استفاده می کنید مراقب باشید احتمال دارد مقداری باتیغ بریدگی ایجاد شود ،پیشنهاد ما این است قبل از تیغ زدن دوش بگیرید تا بدن مرطوب و فولیکولهانرم شود این کار از رویش مو به داخل جلوگیری می کند. 

 

وکس : وکس یکی از موثرترین روش ها وکس به خصوص وکس گرم است اما مقداری دردناک است ، این روش پوست را نرم و زیبا می کند و تا سه هفته مو نمی روید اما ممکن است باعث قرمزی شود و تا چندساعت از بین نرود و برای افرادی که مشکلات وریدی و انعقادی دارند توصیه نمی شود.

کرم موبر : کرم روش عالی است و هیچ گونه دردی ندارد و بیماری ایجاد نمی کند اگر چه قبل از این که کل موضع را کرم بزنید بایستی تست کنید تا آلرژی زا نباشد.

فواید این روش سریع بدون درد بودن آن است و پوست را نرم میکند اما موها از ریشه بیرون نمی آید و حاوی مواد شیمیایی است و ممکن است برای اندام تناسلی مضر باشد.

یک نسخه خانگی برای حذف موهای زائد

خلل و فرجی که بر روی سنگ پا وجود دارد می‌تواند برای از بین بردن و تخریب فولیکول‌های مو مورد استفاده قرار گیرد. بعد از اینکه سطح مورد نظر را با صابون یا سایر نرم کننده‌ها پوشاندید، به آرامی و بدون فشار خیلی زیاد سنگ پا را بر روی پوست ناحیه بکشید.

توجه کنید که عدم استفاده از نرم کننده (مثل صابون) و یا فشار خیلی زیاد بر ناحیه می‌تواند باعث پوسته پوسته شدن بدن و همچنین ایجاد جوش و لکه های قرمز در سطح پوست شود. استفاده منظم از سنگ پا در زمان استحمام می‌تواند به مرور زمان حجم موهای زائد را کم و حتی به کلی از بین ببرد.توجه داشته باشید که استفاده از سنگ پا برای نواحی بدن که پوست نازک و حساس دارند (نظیر زیربغل ، صورت و نواحی تناسلی) مناسب نمی‌باشد.

یک موم خانگی برای از بین بردن موهای زائد

زردچوبه معمولا به عنوان ادویه ای پرخاصیت و درمانگر برای بسیاری از بیماری های شناخته می شود، اما جالب است بدانید هندی ها با استفاده از زردچوبه، موهای زائد خد را از بین می برند. این روش گیاهی به شفافیت پوست نیز کمک می کند.برای تهیه خمیر زردچوبه، زردچوبه و شیر را به نسبت دو به یک با هم مخلوط کنید، روی حرارت قرار دهید و آنقدر مخلوط را هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند، سپس اجازه دهید سرد شود.

در مرحله آخر، مقدار کمی نمک یا شکر و یک قاشق غذاخوری آرد به خمیر اضافه کنید. برای استفاده از این خمیر، ابتدا مقداری ذرت به مناطقی که می خواهید پاکسازی کنید، بزنید و سپس لایه ای نازک از خمیر را در جهتت رویش مو روی قسمت مورد نظر پخش کنید و آن را با یک تکه پارچه تمیز بپوشانید.

بعد از ۱۵ دقیقه خمیر جذب پوست می شود، سپس پارچه را بردارید و پوست را با آب گرم بشویید. این روش را دو بار در هفته تکرار کنید تا زودتر به نتیجه برسید.مقدار قند موجود در این مخلوط می تواند به پاکسازی پوست کمک کند. شیر نیز باعث نرمی و صافی پوست می شود.

بهترین روش از بین بردن موهای زائد

یکی از بهترین روشهای از بین بردن موهای زائد استفاده از دستگاههای لیزر می باشد. متخصصین علم زیبایی معتقدند روش لیزر موهای زائد مزایای بسیار تعیین کننده ای نسبت به روش های خانگی و روش‌های غیر حرفه‌ای دارد که در بسیاری از سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حقیقت لیزر موهای زاید با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بسیاری از خطرات روش های دیگر را می‌گیرد و مراجعه کننده نیز با درد مواجه نمی‌شود. ضمن اینکه در این روش از بین بردن موهای زائد دائمی خواهد بود.

در حقیقت قیمت لیزر موهای زائد با توجه به دائمی بودن نتایج آن در مقایسه با روش‌های دیگر قابل توجیه است علاوه بر اینکه کلینیک رز طلایی فرمانیه با ارائه قیمت های مناسب در این زمینه و ارائه فستیوال ها و تخفیف های مناسب همیشه سعی در رضایت مندی مشتری های خود داشته است .

به نقل از سایت Beauty Schools Of America، لیزر موهای زائد بدن مزایای بسیار ویژه‌ای به سایر روش‌های دیگر دارند. با کیفیت دقیق‌تر عوارض و مشکلات روش‌هایی مانند بند انداختن، وکس و… را نیز به جا نمی‌گذارند.

در حال حاضر معروف‌ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در تمام دنیا لیزر الکساندرایت شرکت آمریکایی کاندلا (Candela) است که Gentlemax pro نام دارد.

این دستگاه بیش از هر دستگاه دیگری در کلینیک های معروف آمریکا برای لیزر موهای زائد به کار می رود زیرا از نظر میزان تاثیر، سرعت، کم بودن عوارض لیزر موهای زائد و کم بودن درد بی رقیب است اما متاسفانه قیمت بالای این دستگاه (که چندین برابر نزدیک‌ترین رقیب خود است با وجود کارایی بالاو عوارض پایین آن) باعث شده به تعداد کافی در کشورمان وجود نداشته باشد, ولی خوشبختانه مرکز تخصصی لیزر موهای زائد گلدن رویال در فرمانیه بهترین مدل لیزر الکساندرایت را در اختیار دارد.

مرکز لیزر موهای زائد گلدن رویال ، دارای جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم ۲۰۱۹ و همراه با پزشکان مجرب می باشد . لطفا جهت مشاوره با تیم پزشکی ما با شماره‌های  ۰۹۰۲۳۱۹۴۱۹۰ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ -۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲ تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.