کلینیک گلدن رویال

انجام خدمات زیبایی پوت و مو و لیزر موهای زائد

کلینیک گلدن رویال

انجام خدمات زیبایی پوت و مو و لیزر موهای زائد

درمان تعریق با بوتاکس

درمان تعریق با بوتاکس – به دلیل مشکلات و محدودیت‌هاى روش‌هاى درمانی دارویی (اثربخشی کم و عوارض زیاد) و جراحی (تهاجمی و گران بودن)، مشخص مى‌شود که چرا تا پیش از این، درمان تعریق بیش از حد زیر بغل، کف دست و پا، چندان رضایت‌بخش نبود؛ تا اینکه معجزه بوتاکس، تحول بزرگی دراین زمینه ایجاد کرد، بطوریکه درحال حاضر، خط اول درمان تعریق بیش از حد زیر بغل، کف دست و پا؛ تزریق بوتاکس دیسپورت در پوست ناحیه مبتلاست. این روش بسیارمؤثر بوده، عوارض و مشکلات درمان‌های دارویى و جراحى را ندارد، غیرتهاجمى است و دوره نقاهت ندارد، درمطب انجام مى‌شود ، ساده و ارزان است.

تزریق بوتاکس براى درمان تعریق بیش از حد زیر بغل، کف دست و پا

بوتاکس از طریق قطع ارتباط اعصاب محرک سمپاتیک با غدد عرق، مانع ترشح عرق مى‌شود و در صورت تزریق صحیح، آنقدر مؤثر است که باعث خشک شدن کامل موضع مى‌شود؛ به همین علت نتیجه درمان براى مبتلایان به تعریق بیش از حد که مدت‌ها، از احساس خیسى ناشى از عرق، رنج می‌بردند، بسیار رضایت‌بخش است. بوتاکس باید در قسمت عمیق درم، جایى که غدد عرق قرار دارند، تزریق شود.

تعداد تزریق بستگى به وسعت ناحیه مبتلا دارد، بطور متوسط در هر سانتى‌متر مربع پوست یک تزریق انجام مى‌شود؛ گرچه می‌توان بصورت دستی، تزریق کرد ولی بهتر است تزریق با گان مزوتراپى انجام شود تا دارو، به‌مقدار مناسب و در عمق مناسب پوست تزریق شود و درد ناشى از تزریق هم، به حداقل برسد. این روش معمولاً درد ندارد ولی درصورت حساسیت بیمار، بیحسی موضعی اعمال می شود.

٢۴ تا ۴٨ ساعت بعد از تزریق، تأثیر بوتاکس در قطع ترشح عرق شروع شده و تا یک هفته کامل مى گردد.دو هفته بعد، پوست ناحیه مبتلا، مورد ارزیابى قرار مى‌گیرد و در صورت مشاهده نقاطى که ترشح عرق در آن‌ها ادامه دارد، تزریق بوتاکس در آن نقاط انجام مى‌شود. هدف درمانى؛ خشک شدن پوست و توقف ترشح عرق است. اثر بوتاکس  ٩ تا ١٢ ماه باقى مى‌ماند و بعد از چند نوبت تزریق (تقریبا سالی یکبار)، تعریق تا حد زیادى کاهش خواهد یافت، بطوریکه مختصر تعریق باقى مانده، با درمان دارویى موضعى به خوبى قابل کنترل خواهد بود.

جهت درمان تعریق با بوتاکس و اطلاع از خدمات و قیمت ،لطفا با شماره های ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲ تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.